Henkilöbrändi ja sosiaalinen media

Henkilöbrändi ja sosiaalinen media

19.11.2018 Digininjat-blogi

Itsetuntemus on henkilöbrändin perusta, siksi ei ole olemassa yhtä ainoaa tapaa lähteä liikkeelle henkilöbrändin rakentamisen kanssa. Sinun täytyy tehdä tutkimusmatka itseesi, arvoihisi, osaamiseesi ja ennen kaikkea asettaa toimintaa ohjaavia tavoitteita. Toivon että saat tästä blogitekstistä arvokkaita vinkkejä henkilöbrändin rakentamiseen tai …

Sosiaalinen myynti perinteisen myyntityön tukena

Sosiaalinen myynti perinteisen myyntityön tukena

15.10.2018 Digininjat-blogi

Social Selling, eli sosiaalinen myynti tukee perinteistä myyntityötä. Se vahvistaa asiakassuhteita, rakentaa luottamusta ja tuo lisäarvoa asiakkaille. Sosiaalinen myynti auttaa sinua erottumaan kilpailijoistasi ja tukee niin sinun myyntiprosessiasi kuin asiakkaan ostoprosessiakin. Sosiaalinen myynti osana digitaalista asiakaskokemusta Tiedonhaku alkaa verkosta. Aktiivinen …

Innovaatioseteli + Reddo Partners Oy = tehoa yrityksesi kehittymiseen

Innovaatioseteli + Reddo Partners Oy = tehoa yrityksesi kehittymiseen

03.10.2018 Digininjat-blogi

Innovaatioseteli on pk-yrityksille tarkoitettu 5000 euron tuki liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvattamiseen ja sitä voi käyttää innovaatiotoimintaan liittyvien asiantuntijapalvelujen hankintaan, kuten liiketoimintakonseptien kehittämiseen, IPR-selvityksiin tai vaikkapa demoamiseen. Reddo Partners Oy on yksi Business Finlandin palveluntuottajista ja keskitymme erityisesti uusien liiketoimintakonseptien kehittämiseen, …

Kolme vinkkiä Instagramin yrityskäyttöön

Kolme vinkkiä Instagramin yrityskäyttöön

28.09.2018 Digininjat-blogi

Oletko harkinnut yritysprofiilin perustamista Instagramiin? Onko yritykselläsi Instagram-profiili, mutta sisällön tuottaminen tökkii ja inspiraatio on hukassa? Jos vastasit jompaankumpaan kysymykseen kyllä, kerää talteen nämä kolme vinkkiä yrityksesi Instagramin käyttöön. Varmistu kuitenkin ensin että myös asiakkaasi ovat Instagramissa, jotta et hukkaa …

Tätä on Reddo – asiantuntijuutta pilke silmäkulmassa

Tätä on Reddo – asiantuntijuutta pilke silmäkulmassa

20.07.2018 Digininjat-blogi

Reddo Partners on Rovaniemeltä ponnistava, mutta valtakunnallisesti toimiva asiantuntijatoimisto. 10 vuotta toimialalla on poikinut useita referenssejä, mutta mistä kaikki alkoi? Vuonna 2007 Jani Siivola ja graafikko Kalle Erkkilä tuumivat “Joskos perustettaisiin yritys?” Kallen osaamisalue oli graafinen suunnittelu ja Janin projektihallinta. …

Ei sisältöä vain sisällön takia – älä hukkaa asiakastasi somessa

Ei sisältöä vain sisällön takia – älä hukkaa asiakastasi somessa

11.07.2018 Digininjat-blogi

Tehdään suunnitelma, tuotetaan sisältöä ja ihmetellään miksi mitään ei tapahdu. Kuulostaako tutulta? Lisää sisältöjesi vaikuttavuutta lähtemällä liikkeelle asiakkaan hyödystä. Auta asiakasta laadukkailla sisällöillä Asiakas vertailee tuotteita ja palveluita verkossa. Hän törmää jatkuvasti erilaisiin sisältöihin, kuten blogeihin, kuviin, videoihin, vlogeihin, podcasteihin …

Hyvin dokumentoitu on puoliksi tehty – älä päästä ideoitasi karkuun

Hyvin dokumentoitu on puoliksi tehty – älä päästä ideoitasi karkuun

27.06.2018 Digininjat-blogi

Pyörivätkö hyvät ideat päässäsi, mutta eivät päädy toteutukseen asti? Kävitkö juuri kollegasi kanssa maailmaa parantavan keskustelun, jolloin ajatus virtasi kirkkaana? Älä päästä ideoitasi karkuun, vaan dokumentoi ne. Tässä pari vinkkiä, miten voit dokumentoida ideasi helposti “digissä”. Sanotaan että “hyvin suunniteltu …

Ensivaikutelman tärkeyttä ei voi kiistää – myöskään verkossa

Ensivaikutelman tärkeyttä ei voi kiistää – myöskään verkossa

14.06.2018 Digininjat-blogi

Olet varmaan miettinyt potentiaaliselle asiakkaalle tai tulevalle yhteistyökumppanille antamaasi ensivaikutelmaa. Ehkä kiinnität huomioita juuri oikeisiin asioihin: olet ajoissa, pukeudut ammattimaisesti ja siististi, esittelet itsesi luontevasti, muistat käytöstavat sekä annat käyntikorttisi tapaamisen päätteeksi. Mietit myös, miten puhut, mitä sanoja käytät, sekä …

Sisältö, sisältö ja vielä kerran sisältö – ja oikea asiakas

Sisältö, sisältö ja vielä kerran sisältö – ja oikea asiakas

02.11.2017 Digininjat-blogi

(Julkaistu alunperin Lapin yrittäjien Y-vinkkeli blogissa 02.11.2017) Tässä blogissa puhumme aiheesta, joka ei liity ainoastaan digitalisaation vaan kaikkeen liiketoimintaan, markkinointiin, viestintään ja asiakaspalveluun. Markkinoinnin tärkein tekijä on tuntea asiakas ja tuottaa hänelle laadukasta ja oikein suunnattua sisältöä esimerkiksi tekstein, valokuvin ja videoin. …

Uusimmat artikkelit