Hyvä asiakaskokemus ei synny vahingossa, se tehdään.
Hyvä asiakaskokemus tarjoaa kilpailuetua yritykselle ja auttaa erottumaan hyvänä yrityksenä huonosta. Autamme yritystäsi kehittämään ja kiinnittämään huomiota oikeanlaisiin asioihin asiakkaan näkökulmasta.
Asiakaskokemus koostuu kaikesta asiakkaan kokemasta siitä hetkestä lähtien kun asiakas kuulee yrityksestänne aina asiakaspalvelutilanteisiin ja lopputuotteen/palvelun käyttämiseen. Autamme kartoittamaan nämä tilanteet ja niiden ongelmakohdat, ja yhdessä luomme ratkaisujen pohjalta asiakkaalle parhaan kokemuksen.
Kehitä yritystäsi ELY-keskuksen palveluiden avulla
Yritysten kehittämispalvelut ovat ELY-keskuksen tukemia konsultointi- ja koulutuspalveluja, joiden avulla tuetaan pk-yritysten kasvua, uudistumista, kansainvälistymistä sekä työllisyyttä. Palveluja hyödyntämällä yrityksesi saa hyvät eväät menestykseen muuttuvassa maailmassa.
Me Reddolla toimimme ELY-keskuksen palveluiden puitetoimittajana markkinointiin ja asiakkuuksiin liittyvissä kehittämistarpeissa sekä talouden ja tuottavuuden kehittämisessä digitalisaation avulla.