Asiakaskokemuksen kehittäminen

Hyvä asiakaskokemus ei synny vahingossa, se tehdään.

  • Hyvä asiakaskokemus tarjoaa kilpailuetua yritykselle ja auttaa erottumaan hyvänä yrityksenä huonosta. Autamme yritystäsi kehittämään ja kiinnittämään huomiota oikeanlaisiin asioihin asiakkaan näkökulmasta.
  • Asiakaskokemus koostuu kaikesta asiakkaan kokemasta siitä hetkestä lähtien kun asiakas kuulee yrityksestänne aina asiakaspalvelutilanteisiin ja lopputuotteen/palvelun käyttämiseen. Autamme kartoittamaan nämä tilanteet ja niiden ongelmakohdat, ja yhdessä luomme ratkaisujen pohjalta asiakkaalle parhaan kokemuksen.

Kehitä yritystäsi ELY-keskuksen palveluiden avulla

  • Yritysten kehittämispalvelut ovat ELY-keskuksen tukemia konsultointi- ja koulutuspalveluja, joiden avulla tuetaan pk-yritysten kasvua, uudistumista, kansainvälistymistä sekä työllisyyttä. Palveluja hyödyntämällä yrityksesi saa hyvät eväät menestykseen muuttuvassa maailmassa.
  • Me Reddolla toimimme ELY-keskuksen palveluiden puitetoimittajana markkinointiin ja asiakkuuksiin liittyvissä kehittämistarpeissa sekä talouden ja tuottavuuden kehittämisessä digitalisaation avulla.
Lue lisää Yrityksen kehittämispalveluista