REDDON BLOGI!

Havahdu liiketoiminnan kehittämisen mahdollisuuksiin
Miksi hyvä sisältö nettisivuilla ei riitä asiakastyytyväisyyden saavuttamiseksi? Oikeanlaisen käyttöliittymän tärkeys
Käyttöliittymäsuunnittelun tärkeys Haluatko nettisivujesi kiinnittävän ensimmäisenä käyttäjän huomion laajaan osaamiseen, leikkisään grafiikkaan vai tervetulleeseen tunnelmaan? Vai kenties uusimpaan palveluun, laajaan valikoimaan tai palvelun helppouteen? Edustaa nettisivusi mitä tahansa alaa, asiakkaasi...
Lue lisää
Asiakaskokemuksen kehittäminen
Voiko tuotteesta tai palvelusta tulla kohde? - Asiakaskokemus yritystoiminnan kulmakivenä Nykypäivän asiakkaita ohjaavat tunteet, joista osaa ei voi ilmaista sanoilla ja jotka laukeavat tiedostamatta. Tärkeintä tuotteen tai palvelun ostamisessa on...
Lue lisää
Yrittäjä! Ota some haltuun!
Yrittäjä! Ota some haltuun! Paljon puhutaan siitä, miten vahvasti sosiaalinen media on tullut osaksi arkeamme ja miten se vaikuttaa meihin. Sosiaalinen media ei olekaan enää vain tapa pitää yhteyttä läheisiin,...
Lue lisää
Rekrytointiviestintä
Monikanavaisesti viestivä, positiivinen sekä hakijan kysymyksiin ja kenties ennakkoluuloihinkin etupainotteisesti viestinnällään vastaava yritys on kiinnostava ja houkuttava.
Lue lisää
Perillelöytämisen ABC – 5 vinkkiä johdonmukaiseen brändiviestintään
Oletko koskaan pohtinut yrityksesi tunnistettavuutta asiakkaiden näkökulmasta? Onko visuaalinen viestintäsi johdonmukaista? Löytävätkö asiakkaat perille kivijalkaliikkeeseen somen perusteella? Mitä sitten tapahtuu? Visualisoituvassa maailmassa voi olla vaikeaa erottua edukseen katukuvasta ja Instagramin kuvavirroista. Some...
Lue lisää
Team Finland -verkosto auttaa yritystäsi kansainvälistymään
Koronapandemia on osunut rankasti moneen yritykseen. Kun liikesuhteiden syntyminen nojaa pitkälti ihmisten välisiin kohtaamisiin, on selvää, että kontaktien rajoittaminen hidastaa kauppoja.  Haastavanakaan aikana ei yritysten kansainvälistymispyrkimysten kuitenkaan tarvitse pysähtyä. Messuille...
Lue lisää