Ratkaisuja helpottamaan työtä
Autoimme Arctic Guesthouse & Igloos yritystä kehittämään sähköistä myyntiä mm. avustamalla yrityksen sopivan myyntityökalun löytymisessä ja verkkokaupan toiminnallisuuksien määrittelyssä. Autoimme heitä myös löytämään työvälineitä oman työn hallintaan, erityisesti yrityksen sisäiseen viestintään liittyen.
Arctic Guesthouse & Igloos
arcticguesthouseandigloos.com
Majoitus
Teija Mikkola
[email protected]
Puh. 050 529 6484
Lieven De Rycke
[email protected]
Puh. 040 820 3535
”Osallistuin Redun yrittäjän ammattitutkintoon, jossa Jani ja Teija oli kouluttamassa meitä myynnin ja markkinoinnin sekä digin puolella. Koulutuksessa Janin tapa esittää asioita sai minut ajattelemaan asioita uudesta näkökulmasta. Se innosti tekemään digitaalista myyntiä- ja markkinointia, jolla on ollut todella hyvät seuraukset yrityksemme myynnissä.
Koulutuksen jälkeen jatkoimme yhteistyötä Yritysten kehittämispalveluilla, kun Teija auttoi meitä löytämään yritykseen sopivan varausjärjestelmän. Asiointi sujui näppärästi ja Teijan ammattitaito tuli hyvin esille. Asiointi oli sujuvaa ja aikaansaavaa. Yhteistyö ei päättynyt tähän kun saimme vielä Lievenin kanssa pohtia yrityksemme tarpeisiin sisäistä toimintajärjestelmää. Lievenin ajatus majoitusalan kokonaisvaltaisesta osaamisesta ja johtamisesta sekä tuki yrittäjältä yrittäjälle toi lisää oivalluksia toimintaamme. Kaikkinensa Reddo on kulkenut kanssamme hienon matkan yrityksemme kehittämisessä. Ja keventäneet yrittäjän ”hartijoita”. Reddolaisten tekemä työ on ollut merkittävää yrityksen kehittymisen kannalta. Huumorista ja rentoudesta lisäpisteet? ”
Arctic guesthouse & igloos
Arctic Guesthouse & Igloos on majoitusalalla toimiva perheyritys Ranualla, Etelä-Lapissa.
Yrityksen käytössä ollut varausjärjestelmä koettiin ongelmalliseksi eikä se tuottanut myyntiä (ostotapahtumat jäivät kesken). Toisaalta yrityksellä oli haasteita sisäisen viestinnän hallinnassa, yritys kaipaisi asiantuntija-apua palvelunsa laadun kehittämiseen.
Konsultoimme yritystä sopivan varausjärjestelmän hankinnassa ja käyttöönotossa. Asiantuntijamme avulla yritys myös selkeytti omia työskentelytapojaan ( asiakaspalvelu, resurssien hallinta) ja otti käyttöön erilaisia sähköisiä työkaluja sekä sisäisen että ulkoisen viestinnän tehostamiseksi.